Senest opdateret Status Type Beskrivelse Forventet afslutningstidspunkt
13/05/2019 15:09
Afsluttet
Information
Opdatering: Det er besluttet at udskyde udfasningen af TLS 1.0 og 1.1 da der fortsat er anvendere som benytter TLS 1.0 og TLS 1.1. Der arbejdes på en ny plan, som vil blive kommunikeret hurtigst muligt. Den 1. juni 2019 udfases TLS1.0 og TLS1.1 på Serviceplatformen. Fra den 1. juni er det derfor kun muligt at anvende TLS1.2. Dette vedrører både kommunikation med Serviceplatformens snitflader og brugergrænseflader. I forbindelse med denne sikkerhedsoptimering vil følgende krypteringsnøgler også blive udfaset: • TLS_RSA_WITH_AES_256_CBC_SHA • TLS_RSA_WITH_3DES_EDE_CBC_SHA I bedes venligst sikre, at jeres løsninger er opsat til at fungere med TLS1.2 og ikke anvender nævnte krypteringsnøgler fra den 1. juni 2019.
06/05/2019 08:30
Afsluttet
Fejlmeddelelse
OPDATERING: Fejlen er identificeret og der er fundet en midlertidig løsning, som gør at nye debitorkrav behandles korrekt. Gamle debitorkrav bliver behandlet bagefter og i små portioner. Vi kan se at der ligger debitorkrav tilbage fra den 27. februar 2019. Tidshorisonten for behandling af de gamle debitorkrav er op til ca. 5 døgn. Bemærk at I vil opleve dupletter i debitorkravene, indtil de gamle debitorkrav er færdigbehandlet. ------------------------------------------- Serviceplatformen oplever på nuværende tidspunkt fejl på integrationen "SF1590_B - ØiR Service", som omhandler afsendelse af debitorregistreringer fra det fælles bibliotek (FBS) til kommunernes debitor system.
06/05/2019 08:28
Afsluttet
Servicevindue
Lørdag d. 6. april 2019 vil CPR service være utilgængelig mellem kl.00:00 og 04:00. Utilgængeligheden skyldes vedligeholdelsesarbejde hos CPR.
06/05/2019 08:29
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Der kan opleves forsinkelser på CPR deltafiler, da CPR er bagud med levering af disse. I vil modtage disse så snart de er tilgængelige hos CPR.
06/05/2019 08:28
Afsluttet
Servicevindue
Der er aftalt servicevindue for Serviceplatformens PROD miljø fra mandag d. 15. april kl. 00:00 til mandag d. 15. april kl. 05:00. Miljøet vil ikke være tilgængeligt i dette tidsrum. Der informeres om nedlukning og efterfølgende genetableret adgang umiddelbart før og efter afvikling af servicevinduet.
06/05/2019 08:29
Afsluttet
Fejlmeddelelse
STS login processen for administrations modulet er ustabil for både PROD og EXTTEST. Der bliver arbejdet på problemet. Fejlen opstår sporadisk. Hvis fejlen opstår bedes i prøve igen, ved at trykke på F5.
24/04/2019 14:22
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Servicen er igen tilgængelig, da datafordeleren er oppe igen Servicen "CVR Online 3.0 (v. 2.1)" er midlertidigt ikke tilgængelig.
24/04/2019 14:21
Afsluttet
Information
Der opleves driftforstyrerelser ved E-boks. Se følgende for mere information: https://status.e-boks.com/
06/05/2019 08:28
Afsluttet
Servicevindue
Fredag den 26. april 2019 fra kl. 22.30 til lørdag den 27. april 2019 kl. 05.00 implementeres release STS2019-04 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø. I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift i Ekstern test miljø og Produktionsmiljø på Beskedfordeler, Klassifikation, Organisation, Sags- og Dokumentindeks samt Ydelsesindeks, mens Adgangsstyring ikke vil være berørt. Der gennemføres følgende opdateringer: KLA version 2.3.8 + 3.0.4 ORG version 2.3.8 + 3.1.2 SDY version 2.3.5 Der er følgende servicevinduer: Ekstern test: 26.04.2019 kl. 22.30 til 27.04.2019 kl. 03.30 Produktion: 27.04.2019 kl. 00.00 til 27.04.2019 kl. 05.00
24/04/2019 14:54
Afsluttet
Information
Opdatering: CVR Online 3.0 (v. 2.1) er igen tilgængelig, da datafordeleren er oppe igen. Eboks NemSMS er også oppe igen.
03/05/2019 07:32
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Fejlen er nu undersøgt og driftsmiljøet burde ikke have været påvirket. Da fejlen var et logs ikke kunne gemmes. Disse er nu ved blive indlæst. Opdatering: Serviceplatformen er igen fuldt stabil. Serviceplatformen oplever stabilitetsproblemer og nogle services kan opleves som utilgænglige. Vi arbejder på at løse problemet.
05/05/2019 02:30
Afsluttet
Information
Begge Print services vil være utilgængelige mellem kl. 1 og kl. 4 den 5. maj pga. ekstraordinært servicevindue ved e-Boks. Få mere information på https://status.e-boks.com/
06/05/2019 02:32
Afsluttet
Information
Begge Print services vil være utilgængelige mellem kl. 1 og kl. 3 den 6. maj pga. ekstraordinært servicevindue ved e-Boks. Få mere information på https://status.e-boks.com/
06/05/2019 13:14
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Der opleves sporadisk ustabilitet på STS administrationsmodulet. Dette gælder for både det eksterne test miljø og på produktions miljøet. Hvis problemet opleves, bedes man prøve genindlæse siden igen. OPDATERING: STSA på produktions -og test miljøet er nu igen stabil. Hvis man stadigvæk oplever problemet, bedes man genstarte sin browser -og så prøve igen*
09/05/2019 14:16
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformen vil være utilgængelig fra 17:00 og op til 17:30 Dog forventes det at være oppe før.
Viser 1 - 15 af 2612Næste