Senest opdateret Status Type Beskrivelse Forventet afslutningstidspunkt
02/11/2018 07:53
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformen skifter certifikat den 04-11-2018 kl. 22:00. Dette betyder at de anvendersystemer der har det eksisternede Serviceplatformen certifikat i deres truststore, skal tilføje det nye, for at sikre at jeres løsningen også virker efter skiftet. I forbindelse med skiftet kan der forekomme et kort udfald. Det nye certifikat kan downloades på følgende adresse: https://share-komm.kombit.dk/P133/Ibrugtagning%20og%20test/Delte%20dokumenter/Forms/Vejledninger%20%20Serviceplatformen.aspx Filnavn: Serviceplatformen certifikat(valid until 2020-12-11).txt
29/10/2018 10:47
Afsluttet
Servicevindue
Fredag den 26. oktober 2018 fra kl. 22.00 til lørdag den 27. oktober kl. 07.00 implementeres release STS2018-09 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø. Der gennemføres følgende opdateringer: KOSDY version 2.3.3 BF version 2.2.1   I produktionsmiljøet vil der endvidere blive foretaget databaseopdatering.   Der er følgende servicevinduer: EXTTEST: 26.10.2018 fra kl. 22.00 til 27.10.2018 kl. 05.00. Produktion: 26.10.2018 fra kl. 22.00 til 27.10.2018 kl. 07.00.   I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift på Ekstern test og Produktionsmiljøerne, på Beskedfordeler, Klassifikation, Organisation, Sags- og Dokumentindeks samt Ydelsesindeks, mens Adgangsstyring ikke vil være berørt.
05/11/2018 08:43
Afsluttet
Information
REMINDER CERTIFIKAT SKIFTES PÅ SERVICEPLATFORMEN Serviceplatformen skifter som annonceret SSL certifikat den 04-11-2018 kl. 22:00. Det gamle certifikat udløber, så certifikatet skal skiftes. Dette betyder, at de anvendersystemer der har det eksisterende Serviceplatformen certifikat i deres truststore, skal tilføje det nye, for at sikre at jeres løsningen også virker efter skiftet. Det er muligt at tilføje certifikatet til jeres truststore før 4/11. Det gamle certifikat kan fjernes efter 4/11. I forbindelse med skiftet kan der forekomme et meget kort udfald. Det nye certifikat kan downloades på følgende adresse: https://share-komm.kombit.dk/P133/Ibrugtagning%20og%20test/Delte%20dokumenter/Forms/Vejledninger%20%20Serviceplatformen.aspx Filnavn: Serviceplatformen certifikat(valid until 2020-12-11).txt
05/11/2018 08:43
Afsluttet
Servicevindue
Skat melder et servicevindue hos eindkomst og eskattekort søndag d. 4 november i tidsrummet 18:00 til 23:00 og melder at eIndkomst og eSkattekort vil være utilgængelige i tidsrummet.
29/10/2018 17:16
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Fejlen er nu løst og de asynkrone job kan igen aflevere beskeder til beskedfordeleren.
02/11/2018 07:53
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Lifa's servbicevindue er nu ovre, og servicen velfungerende Kilde/leverandør: LIFA OIS Konsekvens for Serviceplatformen: OIS Service (SF5100) er ustabil/utilgængelig Beskrivelse: LIFA OIS svarer langsomt eller svarer slet ikke, og som konsekvens kan servicen, OIS service være ustabil. Hændelsen er registreret den 01/11/2018 23:58. For at se nuværende status gå venligst til Find Service på https://www.serviceplatformen.dk.
12/11/2018 08:38
Afsluttet
Servicevindue
Der vil være servicevindue for Serviceplatformen - PROD mandag d. 12.11.2018 i perioden fra kl. 00.00-05.00 pga. opdatering til version SP2018-9. Systemet vil være utilgængeligt i perioden.
08/11/2018 08:45
Afsluttet
Servicevindue
STS melder et servicevindue i dag d. 7. november 2018 fra kl. 18:00 til 20:00 grundet implementering af release STS2018-09.1 I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift på Beskedfordeleren, Klassifikation, Organisation, Sags- og DokumentIndeks samt ydelsesindeks. Adgangsstyring er ikke berørt.
12/11/2018 08:39
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformen vil være utilgængeligt 19-11-2018 fra kl. 03:00 til 06:00 Grunden system vedligeholdelse.
12/11/2018 08:41
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformen indleder nu servicevinduet for installation af release SP2018-9. Alle service vil være offline i servicevinduets tidrum.
12/11/2018 08:47
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformens servicevinduet for installation af release SP2018-9 er nu afsluttet.
Release noten kan findes her
19/11/2018 14:43
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformens servicevinduet for installation af release SP2018-9.1 er nu afsluttet.
Det vil ikke være ændringer for anvendere
19/11/2018 14:43
Afsluttet
Servicevindue
Fredag den 16. november 2018 fra kl. 22.30 til lørdag den 17. november kl. 06.00 implementeres release STS2018-10 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø. Der gennemføres følgende opdateringer: Klassifikation version 2.3.4 Organisation version 2.3.4 Sag- og Dokumentindeks 2.3.2    Der er følgende servicevinduer: EXTTEST: 16.11.2018 fra kl. 22.30 til 17.11.2018 kl. 04.00. Produktion: 17.11.2018 fra kl. 00.00 til 17.11.2018 kl. 06.00.   I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift i Ekstern test og Produktionsmiljøerne, på Beskedfordeler, Klassifikation, Organisation, Sags- og Dokumentindeks samt Ydelsesindeks, mens Adgangsstyring ikke vil være berørt.
03/12/2018 08:54
Afsluttet
Servicevindue
Der vil være servicevindue for Serviceplatformen - PROD mandag d. 10.12.2018 i perioden fra kl. 00.00-05.00 pga. opdatering til version SP2018-10. Systemet vil være utilgængeligt i perioden.
03/12/2018 08:54
Afsluttet
Servicevindue
Lørdag d. 8.12.2018 vil der fra kl. 0.6.00 -08.00 være ingen eller kun begrænset adgang til Serviceplatformen, da der afvikles test af nye versioner af KOSDY services
Viser 1 - 15 af 2212Næste