Senest opdateret Status Type Beskrivelse Forventet afslutningstidspunkt
15/12/2019 22:16
Afsluttet
Information
STS har servicevindue.: På grund af systemvedligehold er der servicevindue i støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø i morgen fredag den 13. december fra klokken 22:00 til 14. december 07:00. I servicevinduet opdateres applikationsservere til Sags- og Dokumentindeks samt Ydelsesindeks. Der kan derfor opleves nedetid og ustabil drift på Sags- og Dokumentindeks samt Ydelsesindeks, mens øvrige støttesystemer ikke vil blive berørt.
13/12/2019 10:20
Afsluttet
Servicevindue
Opdatering: Servicen er igen tilgængelig ----------- Servicen "eIndkomst (v. 3.0)" er midlertidigt ikke tilgængelig.
11/12/2019 08:14
Afsluttet
Servicevindue
Servicevindue for støttesystemerne tirsdag d. 10. december fra kl 18:00 til kl 24:00. Der kan derfor opleves nedetid og ustabil drift på Sags- og Dokumentindeks og Ydelsesindeks, mens øvrige støtteystemer ikke vil blive berørt.
11/12/2019 08:14
Afsluttet
Servicevindue
På grund af systemvedligehold er der servicevindue i støttesystemernes produktionsmiljø i aften tirsdag den 10. december fra klokken 18:00 til 24:00. I servicevinduet opdateres MongoDB. Der kan derfor opleves nedetid og ustabil drift på Sags- og Dokumentindeks og Ydelsesindeks, mens øvrige støttesystemer ikke vil blive berørt.
10/12/2019 11:57
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Problemet er nu løst of alle beskeder er leveret ---------------------------------- Der kan desværre ikke leveres beskeder til beskedfordeleren på alle snitflader, grundet mistet adgang hos beskedfordeleren. Så snart denne adgang er reetableret, vil i begynde at modtage beskeder via beskedfordeleren igen.
10/12/2019 08:33
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Kilden er igen tilgængelig Støttesystemernes ydelsesindeks er utilgængelig. De arbejder på at løse problemet.
09/12/2019 08:11
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Servicen er tilgængelig igen ------------ Servicen "Sygedagpengesag (v. 2.0)" er midlertidigt ikke tilgængelig.
09/12/2019 08:07
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulets servicevindue for installation af release SP2019-11 er nu afsluttet. Installationen forløb planmæssigt. Bemærk, at der først vil være adgang til STS Administrationsmodulet fra lørdag d. 7. kl. 21
09/12/2019 08:06
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulets servicevindue til installation af release SP2019-11 er nu igangsat. STS Administrationsmodulet vil være utilgængeligt under hele servicevinduet.
09/12/2019 08:06
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulet har servicevindue d. 6. december fra kl. 20.00 til 7. december kl. 21.00 i Exttest og Prod, da systemet opdateres (se yderligere i servicemeddelelse fra KOMBIT d. 20.11.). STS Administrationsmodulet vil være utilgængeligt mens opdateringen pågår. Der vil blive sendt driftsmeddelelser ved start hhv. slut. Hvis der er nogen spørgsmål kan helpdesk kontaktes på helpdesk@serviceplatformen.dk
04/12/2019 10:52
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformens servicevindue for installation af release SP2019-7.8 er nu afsluttet.
28/11/2019 08:13
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformens servicevindue for installation af release SP2019-7.7 er nu afsluttet.
Releasenote med indhold kan findes her.
28/11/2019 08:13
Afsluttet
Servicevindue
Servicevindue for installation af SP2019-7.7 indledes nu. Der vil ikke være nogen nedetid i forbindelse med installationen.
28/11/2019 08:13
Afsluttet
Servicevindue
Der er aftalt servicevindue for Serviceplatformens PROD og EXTTEST miljø til installation af Hotfix SP2019-07.7 onsdag d. 27.11. kl. 16:00 - 24:00. Der vil ikke være nedetid i forbindelse med installationen.
20/11/2019 08:25
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: KOSDY services er igen stabile (og har været det siden kl. 21.25 d. 19.11.) -------------------- KOSDY servicerne kan opleves som ustabile. Leverandør er blevet underrettet, og undersøger problemet.
Viser 16 - 30 af 34Forrige123Næste