Senest opdateret Status Type Beskrivelse Forventet afslutningstidspunkt
10/12/2019 11:57
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Problemet er nu løst of alle beskeder er leveret ---------------------------------- Der kan desværre ikke leveres beskeder til beskedfordeleren på alle snitflader, grundet mistet adgang hos beskedfordeleren. Så snart denne adgang er reetableret, vil i begynde at modtage beskeder via beskedfordeleren igen.
10/12/2019 08:33
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Kilden er igen tilgængelig Støttesystemernes ydelsesindeks er utilgængelig. De arbejder på at løse problemet.
10/12/2019 08:16
Ventende
Servicevindue
Servicevindue for støttesystemerne tirsdag d. 10. december fra kl 18:00 til kl 24:00. Der kan derfor opleves nedetid og ustabil drift på Sags- og Dokumentindeks og Ydelsesindeks, mens øvrige støtteystemer ikke vil blive berørt.
09/12/2019 08:11
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Servicen er tilgængelig igen ------------ Servicen "Sygedagpengesag (v. 2.0)" er midlertidigt ikke tilgængelig.
09/12/2019 08:07
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulets servicevindue for installation af release SP2019-11 er nu afsluttet. Installationen forløb planmæssigt. Bemærk, at der først vil være adgang til STS Administrationsmodulet fra lørdag d. 7. kl. 21
09/12/2019 08:06
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulets servicevindue til installation af release SP2019-11 er nu igangsat. STS Administrationsmodulet vil være utilgængeligt under hele servicevinduet.
09/12/2019 08:06
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulet har servicevindue d. 6. december fra kl. 20.00 til 7. december kl. 21.00 i Exttest og Prod, da systemet opdateres (se yderligere i servicemeddelelse fra KOMBIT d. 20.11.). STS Administrationsmodulet vil være utilgængeligt mens opdateringen pågår. Der vil blive sendt driftsmeddelelser ved start hhv. slut. Hvis der er nogen spørgsmål kan helpdesk kontaktes på helpdesk@serviceplatformen.dk
04/12/2019 10:52
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformens servicevindue for installation af release SP2019-7.8 er nu afsluttet.
28/11/2019 08:13
Afsluttet
Servicevindue
Serviceplatformens servicevindue for installation af release SP2019-7.7 er nu afsluttet.
Releasenote med indhold kan findes her.
28/11/2019 08:13
Afsluttet
Servicevindue
Servicevindue for installation af SP2019-7.7 indledes nu. Der vil ikke være nogen nedetid i forbindelse med installationen.
28/11/2019 08:13
Afsluttet
Servicevindue
Der er aftalt servicevindue for Serviceplatformens PROD og EXTTEST miljø til installation af Hotfix SP2019-07.7 onsdag d. 27.11. kl. 16:00 - 24:00. Der vil ikke være nedetid i forbindelse med installationen.
20/11/2019 08:25
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: KOSDY services er igen stabile (og har været det siden kl. 21.25 d. 19.11.) -------------------- KOSDY servicerne kan opleves som ustabile. Leverandør er blevet underrettet, og undersøger problemet.
19/11/2019 17:22
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: Servicen er igen stabil. ---------------------------------- Servicen "CVR Online 3.0 (v. 2.1)" er midlertidigt ustabil.
19/11/2019 07:38
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Opdatering: eSkattekort servicen er igen stabil. --------------------------------- eSkattekort servicen kan opleves som ustabil. SKAT er underrettet om problemet.
18/11/2019 10:12
Afsluttet
Servicevindue
Fredag den 15. november 2019 fra kl. 22.00 til lørdag den 16. november 2019 kl. 06.00 implementeres release STS2019-11 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø. Der gennemføres følgende opdatering: KLA version 3.1.2 ORG version 3.2.2 SDY version 2.3.11, 3.0.11 og 4.1.4 Endvidere er der systemarbejde som påvirker Beskedfordeler. Servicevindue: Ekstern test: 15.11.2019 kl. 22.00 til 16.11.2019 kl. 03.00 Produktion: 16.11.2019 kl. 00.00 til 16.11.2019 kl. 06.00 I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift på Beskefordeler, Klassifikation, Organisation, Sags- og Dokumentindeks samt Ydelsesindeks. Adgangsstyring er ikke berørt.
Viser 1 - 15 af 2512Næste