Senest opdateret Status Type Beskrivelse Forventet afslutningstidspunkt
17/01/2020 14:05
Ventende
Information
Serviceplatformen skal udskifte ”SPSIGNING/SPCER certifikat” på produktionsmiljøet. Denne mail er relevant for leverandører af it-systemer, der kalder services på Serviceplatformen. Leverandører af it-systemer, der benytter token-baserede snitflader mod Serviceplatformens produktionsmiljø skal tilføje det nye SPSIGNING/SPCER certifikat til it-systemets truststore inden 13 april 2020. Hvis denne opgave ikke løses inden 13. april, hvor det gamle certifikatet udskiftes, vil it-systemet ikke kunne gennemføre kald til Serviceplatformen via token-baserede snitflader. Det nye SPSIGNING/SPCER certifikat kan downloades her: https://share-komm.kombit.dk/P133/Ibrugtagning%20og%20test/Delte%20dokumenter/Forms/Vejledninger%20%20Serviceplatformen.aspx Vælg Serviceplatformen Signing certifikat Prod (SPCER) - udløb januar 2023.txt. Du kan allerede nu tilføje det nye certifikat til dit it-systems truststore. Det nye certifikatet tilføjes til Serviceplatformens produktionsmiljø den 13-04-2020
17/01/2020 14:04
Ventende
Servicevindue
Grundet patching vil Serviceplatformen være ustabil og/eller utilgængelig i tidsrummet 10-02-2020 03:00 til 10-02-2020 06:00
17/01/2020 14:04
Ventende
Servicevindue
STS har servicevindue.: Fredag den 17. januar 2020 fra kl. 22.00 til lørdag den 19. januar 2020 kl. 07.00 implementeres release STS2020-01 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø. Der gennemføres følgende opdatering:   KLA version 3.1.2 ORG version 3.2.3 BF version 2.6 Safewhere version 4.2.0.2760     Servicevindue Ekstern test: 17.01.2020 kl. 22.00 til 18.01.2020 kl. 05.00 Produktion: 18.01.2020 kl. 00.00 til 18.01.2020 kl. 07.00   I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift på Adgangsstyring, Klassifikation, Organisation, Sag- og Dokumentindeks, Ydelsesindeks samt Beskedfordeler.
17/01/2020 07:27
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Organisation på støttesysterne er igen tilgængelig. ----------------------------------------- Organisation på støttesysterne er utilgængelige
17/01/2020 07:23
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Servicen er igen tilgængelig. ------------------------------------------------ Servicen "Print (v. 2.0)" er midlertidigt ikke tilgængelig, grundet eboks er nede
14/01/2020 12:11
Afsluttet
Fejlmeddelelse
Servicen er igen tilgængelig -------------------------------- Servicen "Print (v. 2.0)" er midlertidigt ikke tilgængelig.
10/01/2020 08:21
Afsluttet
Servicevindue
Torsdag d. 9.1. fra kl. 23.00 til 01:00 afholdes et servicevindue på en netværkskomponent hos Serviceplatformens infrastruktur underleverandør. Der kan forekomme ustabilitet i tidsrummet.
10/01/2020 08:21
Afsluttet
Servicevindue
På grund af systemvedligehold er der servicevindue i Støttesystemernes produktionsmiljø torsdag den 9. januar fra klokken 18.00 til 24.00. I servicevinduet opgraderes MongoDB. Der kan derfor opleves nedetid og ustabil drift på Sags- og Dokumentindeks og Ydelsesindeks, mens øvrige støttesystemer ikke vil blive berørt.
23/12/2019 08:36
Afsluttet
Servicevindue
Servicen eIndkomst vil være utilgængelig grundet servicevindue hos skat fra den 21-12-2019 kl. 20.30 til den 22-12-2019 kl. 08.30
20/12/2019 08:23
Afsluttet
Servicevindue
Den 19. december 2019 fra kl. 21.00 til kl. 22.00 implementeres release STS2019-12.01 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø.   I servicevinduet opdateres SaglisteSoeg.   Servicevindue: Ekstern test: 19.12.2019 kl. 21.00 til 19.12.2019 kl. 22.00 Produktion: 19.12.2019 kl. 21.00 til 19.12.2019 kl. 22.00   I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift på, Sag- og Dokumentindeks, mens øvrige systemer ikke er berørt.
17/12/2019 18:18
Afsluttet
Servicevindue
Opdatering: Servicenen er igen tilgængelig Servicen "OpslagsserviceHelbredsprocent (v. 1.0)" er midlertidigt ikke tilgængelig.
17/12/2019 08:24
Afsluttet
Servicevindue
I morgen tirsdag den 17. december 2019 fra kl. 07.00 til kl. 08.00 implementeres release STS2019-12.01 i Støttesystemernes ekstern testmiljø og produktionsmiljø.   I servicevinduet opdateres SaglisteSoeg.   Servicevindue: Ekstern test: 17.12.2019 kl. 07.00 til 17.12.2019 kl. 08.00 Produktion: 17.12.2019 kl. 07.00 til 17.12.2019 kl. 08.00   I servicevinduet kan der opleves utilgængelighed og ustabil drift på, Sag- og Dokumentindeks, mens øvrige systemer ikke er berørt.
16/12/2019 07:59
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulets servicevindue for installation af version SP2019-11.1 og SP2019-11.2 er nu afsluttet. Installationen forløb planmæssigt.
16/12/2019 07:59
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulet har servicevindue d. 15. december fra kl. 20.00 til 16. december kl. 04.00 i PROD og EXTTEST, da systemet opdateres. STS Administrationsmodulet vil være utilgængeligt mens opdateringen pågår. Der vil blive sendt driftsmeddelelser ved start hhv. slut. Der er samtidigt aftalt servicevindue for Serviceplatformens PROD og EXTTEST miljø til installation af Hotfix SP2019-11.2 søndag d. 15.12. kl. 20:00 - 24:00. Der vil ikke være nedetid i forbindelse med installationen på Serviceplatformen. Hvis der er nogen spørgsmål kan helpdesk kontaktes på helpdesk@serviceplatformen.dk
16/12/2019 07:59
Afsluttet
Servicevindue
STS Administrationsmodulets servicevindue til installation af version SP2019-11.1 og SP2019-11.2 er nu igangsat. STS Administrationsmodulet vil være utilgængeligt under hele servicevinduet.
Viser 1 - 15 af 34123Næste