Information om leverandørskifte

IBM overtager driften af Serviceplatformens eksterne testmiljø i weekenden 12/13 september og produktionsmiljøet 28/29 november. Bemærk at serviceplatformen vil være utilgængelig i nævnte weekender i tidsrummet fra fredag kl. 16 til mandag kl. 06.


Fra mandag den 7 og frem til fredag den 18 september vil det ikke være muligt at logge på det Fælleskommunale Administrationsmodul. Læs mere her.


Læs mere om support i transitionsperioden information om support.


Du kan læse mere om leverandørskiftet og opgaver som kommuner, fagsystemleverandører og datakilder m.fl. skal forholde sig til forud for cut over, hvor IBM overtager driften af Serviceplatformen. Læs mere på siden SPtransitionsopgaver


Ønsker du at se aktuelle informationer om kommunernes fælles infrastruktur, henvises du til digitaliseringskataloget.dk


For myndigheder

Her kan du som kommune læse, hvad du skal tage højde for, når kommunens it-system skal anvende Serviceplatformen.

For leverandører

Her kan du som leverandør finde information, hjælp og vejledning til at understøtte din virksomheds brug af Serviceplatformen.